11 november 2010

Cypercrop.

På lördag är det dags!

1. Linda visade mig den här i dag. Den kan vi ju inspireras av, om vi vill! Personligen älskar jag den och tycker att den är lite liknande en sida jag gjort förr. Ska se om jag hittar den ...

6a00d8341c766153ef0120a5b7aa36970c-450wi



och så här såg min ut som jag gjort tidigare, mkt knappar iaf.:



2. Lifta den här 



3. Gör en JAG JUST NU-layout. Skit i barnen och hundarna, de klarar sig ska du se. Strunt i om du inte har något foto på dig själv, ta ett på en buske eller rita nåt. Skriv nåt. Tänk. Var bara du. Snälla. Jag tycker om dig!
4. Gör en dubbellayout. Kan inte vara enklare. Eller svårare.
5. Gör en LO där titeln är en titel på en låt som får dig att dansa!

6. Skapa en layout efter skissen där det ska förekomma minst ett stämplat OCH färglagt motiv. 


7. Skapa en layout och lägg till de saker som finns uppräknade nedan. Du får ha annat men just de sakerna och det exakta antalet av dem ska finnas. Du får t.ex inte ha mer än fyra blommor.

1x fjäril
2x stämplar
3x band/spets
4x blommor
5x mönstrade papper
6x blingstenar/halvpärlor
7x brads/öljetter


Utmaningarna är lite "stulna" och vi hoppas ingen tar illa upp. Tack för inspirationen.

 

Inga kommentarer: