31 december 2009

Januari-kitet

Här kommer bilder på januari-kitet. Jag fick tyvärr ändra lite eftersom vissa saker var slut. Bland annat de fina svarta och röda blommorna. Det fick bli blommor från Panduro istället. Och det fina genombrutna röda bandet jag pratade om fick jag inte heller tag på eftersom Matton helt plötsligt hade flyttstängt när jag skulle dit och handla, hmmmm.

Men som tur var så hittade jag en jättesnygg grå spets på InEx istället. Så slutet gott, allting gott...typ =D.

Journalingrutorna och knapparna skiljer sig lite åt mellan kiten.




Innehållslista:


Papper
Cs Bazzill
Sammetspapper Doodlebug
Harlequin-papper Making Memories
Blom-papper Bo Bunny
Text-papper Jenni Bowlin
Bär-papper Making Memories
Collage-papper Bo Bunny
Runt papper Jenni Bowlin


Alfabet
Svart Doodlebug
Silver American Crafts


Journaling
Röda Jenni Bowlin
Svarta Creative Imaginations


Dekorationer
Röda och svarta blommor Panduro
Svarta filtblommor Queen&Co
Negativstrip Creative Imaginations
Stjärnbård i filt Queen&Co
Stjärngren Prima
Stjärnstickers Mrs Grossman
Bling Prima
Pappersknappar Jenni Bowlin
Löv Prima
Spets InEx
Silversnöre YouDo

2 kommentarer:

Johanna sa...

det ser vääääldigt mumsigt ut!

Stina sa...

Det här blir bra det!! Vilken bra och praktiskt lista du skrivit! *tummenupp*